U bent bij de mondhygiënist geweest en heeft waarschijnlijk gemerkt dat er alles aan gedaan wordt u zo goed mogelijk de hulp te bieden die u nodig heeft. Een goed contact is daarbij erg belangrijk. Toch kan het voorkomen dat u vindt dat u niet goed behandeld bent of onjuist geïnformeerd bent. Of u vindt dat er iets mis is gegaan. U kunt dan gerust contact met ons opnemen daar wij dat graag samen met u oplossen waar mogelijk. Het beste is dan om even een aparte afspraak te maken zodat er voldoende tijd voor u genomen kan worden. Mochten we er samen niet uit komen kunt u als patiënt altijd contact opnemen met de Landelijke Klachtencommissie Paramedici Eerste Lijn, die de klachten in behandeling neemt en beoordeelt. Wilt u meer informatie over klachtenprocedures? Neemt u dan contact op met:
Nederlands Paramedisch Instituut
Postbus 1161
3800 BD Amersfoort
Tel: (033)4216189
www.paramedisch.org
Dankzij een professionele behandeling, goede adviezen en de juiste tips, heb ik een mooi resultaat en geen bloedend tandvlees...
Wat een mooi resultaat! Ik wist niet dat mijn tanden zo mooi wit waren, en belangrijk; geen bloedend tandvlees...
Ik ben dit jaar voor het eerst naar Tjitske geweest. Ik was een jaar of 4 niet naar de...
Ik ga graag naar mondhygienist Tjitske, daarna zo’n lekker schone mond met glanzende tanden, ik hoef niet van de...